karta29
|
KARTA INFORMACYJNA nr 29 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
Tytuł sprawy: |
Rozgraniczenie nieruchomości |
WYMAGANE DOKUMENTY: |
- podanie wnioskodawcy - tytuł własności gruntu (akt notarialny, akt własności ziemi, postanowienie sądu , decyzja administracyjna, wypis z księgi wieczystej) - wypis z ewidencji gruntów + mapka |
OPŁATY: |
wolne od opłaty skarbowej |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: |
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec pokój nr 15 (sekretariat), od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
postanowienie - 14 dni decyzja - 30 dni |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: |
Referat Inwestycji tel. 086 2771 145 wew. 31, pokój nr 2 |
TRYB ODWOŁAWCZY: |
Od decyzji o umorzeniu postępowania rozgraniczeniowego przysługuje odwołanie za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży. Strona niezadowolona z ustalenia przebiegu granic może żądać, w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszej decyzji, przekazania sprawy sądowi za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca. |
WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
I etap wydanie postanowienia II etap wydanie decyzji |
PODSTAWA PRAWNA: |
Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2015 r. poz.520, z późn. zmianami) |
UWAGI: |
Postanowienie jest pierwszą częścią postępowania rozgraniczeniowego i jednocześnie upoważnia geodetę do przeprowadzenia czynności ustalenia przebiegu granic
|
Data sporządzenia: 15.03.2007 r.
Data aktualizacji: 07.09.2016 r.
Opracował: Janina Araźna
Sprawdził: Marzena Kendzierska
Zatwierdził: Mirosław Reczko
Metryka strony