karta06
|
KARTA INFORMACYJNA nr 6 |
Urząd Miejski w Ciechanowcu |
|
TYTUŁ SPRAWY: |
ZGŁOSZENIE POBYTU CZASOWEGO |
WYMAGANE DOKUMENTY: |
· dowód osobisty · dokument stwierdzający własność budynku/lokalu (do wglądu) · wniosek: Zgłoszenie pobytu czasowego (plik do pobrania poniżej) |
OPŁATY: |
brak opłat |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: |
Urząd Miejski w Ciechanowcu, ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec pokój nr 6, od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Niezwłocznie |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: |
Referat Spraw Obywatelskich pokój nr 6, tel. 086 2771 145 wew. 29 |
TRYB ODWOŁAWCZY: |
Wojewoda Podlaski w terminie 14 dni od otrzymania decyzji za pośrednictwem Burmistrza Ciechanowca |
WYNIK ZAŁATWIENIA SPRAWY: |
Zameldowanie na pobyt czasowy |
PODSTAWA PRAWNA: |
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1397 z późn. zm.) |
UWAGI: |
Zameldowania dokonuje się osobiście lub przez pełnomocnika. Zameldowanie na pobyt czasowy możliwe jest na okres od 3 miesięcy do 5 lat.
Jeśli chcesz złożyć formularz przez internet – potrzebujesz profilu zaufanego lub e-dowodu. Zamelduj się na pobyt stały lub czasowy dłuższy niż 3 miesiące |
Metryka strony