Zarządzenie Nr 108/20 Burmistrza Ciechanowca z dnia 11 grudnia 2020 roku

w sprawie powołania komisji przetargowej

Zarządzenie Nr 108/20

BUrmistrza Ciechanowca

z dnia 11 grudnia 2020 roku

                                                                                                                                                                                            

                                                                                                                  w sprawie powołania komisji przetargowej.

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§1.

Powołuję  komisję przetargową w składzie:

  • Anna Czapkowska – przewodniczący komisji
  • Marzena Kendzierska – sekretarz komisji
  • Andrzej Czołomiej – członek komisji

do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod nazwą:

  • „Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 108870B Radziszewo-Sieńczuch – Czaje Wólka odc. II w km rob. 0+000 - 0+947,5”,
  • „Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 108870B Radziszewo-Sieńczuch – Czaje Wólka odc. III w km rob. 0+000 - 0+797,50”,
  • „Przebudowa drogi nr ewid. 323 - ul. Kuczyńska w Ciechanowcu”.

 §2.

Komisja pracuje zgodnie z postanowieniami Regulaminu Komisji Przetargowej.

§3.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Ciechanowcu

Wytwarzający/odpowiadający: Referat Inwestycji

Data wytworzenia: 2020-12-11

Wprowadzający: Magdalena Kondraciuk

Data modyfikacji: 2021-01-12

Opublikował: Magdalena Kondraciuk

Data publikacji: 2021-01-12